Welkom op onze reisblog!

19 juli 2015 - Hoeven, Nederland

Welkom op onze reisblog. Hierop nemen wij jullie mee op onze reis door Noorwegen. We hopen jullie op deze manier een beetje mee te laten genieten van onze belevenissen in dit land.

Groetjes en tot gauw op onze blog!

Fonny, Wilma, Manouk en Roy

1. Reislogger:
    19 juli 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Anita:
    Heel veel,plezier op jullie reis door Noorwegen en ik ben heel erg benieuwd naar jullie belevenissen. Xxx
  3. Ad, Emmy en Inge:
    20 juli 2015
    We hadden al in gedachte om jullie de vraag te stellen om iedere dag een typisch Noorse foto te sturen.
    Dus deze blog is super!!!
    Want wat hebben wij nog geweldige herinneringen van onze reis door Scandinavie.
    Fijn dat we jullie belevenissen en ervaringen kunnen en mogen volgen.
    Geniet, van de rust, de ruimte, de natuur, en al het mooie wat Noorwegen te bieden heeft.
    Beleef dit land.
    Lieve groetjes van ons xxx
  4. Fam Govers:
    21 juli 2015
    Hallo

Wij wensen jullie een heel mooie vakantie.Geniet ervan en wij hopen ook mee te mogen beleven wat jullie allemaal gaan zien en doen en ervaren. Nogmaals heel veel plezier.