Donderdag 6 augustus 2015

6 augustus 2015 - Oslo, Noorwegen

Vanmorgen vroeg vertrokken vanuit Vrådal, in de regen helaas. Maar goed in de auto zit je droog en op naar Oslo om daar nog even de binnenstad te verkennen. De rit verliep spoedig en om half 12 parkeerden we in een van de vele parkeergarages. Wie dacht dat Amsterdam duur parkeren was denkt daar hier nu anders over.... €30 voor 4 uur.... Maar goed. Wat een drukte na al die rust in de natuur van de laatste 2 weken. Grote winkelstraten en -centra. Door gelopen en geneusd. Roy nog geslaagd voor nwe basketbalschoenen voor het volgende seizoen. Manouk had ook leuke schoenen gezien, maar die hebben ze hier alleen in herenmaten van 41 en hoger. Thuis online eens kijken. Vervolgens naar de haven gereden, waar we inmiddels wel zijn in gecheckt, maar nog op de kade staan. Er is nog geen boot te bekennen, terwijl vertrek over 2 uur. We wachten af. Net als vele anderen met ons. Foto's laten we even voor vandaag, want nu geen wifi en ze nog niet over kunnen zetten. Morgen de reis naar huis via Denemarken en Duitsland naar Nederland.

1. Joke:
    7 augustus 2015