Vrijdag 7 augustus 2015

7 augustus 2015 - Hoeven, Nederland

De boot uiteindelijk op schematiijd om 1830u aangemeerd en na uit- en inladen om 19.45 u weer vertrokken. Tijdens het vertrek zaten we in het buffetrestaurant voor op het schip en konden zo mooi de Oslofjord inkijken. Na het eten nog even rondgekeken en op het dek geweest. Daarna gaan slapen want vanochtend om half 6 de wekker en om 7.15u uitschepen. Om half 8 vanmorgen reden we in Denemarken op weg naar huis. De reis verliep voorspoedig en om 11 uur reden we al in Duitsland. maar te vroeg gejuicht..... Bij Hamburg door combinatie van slecht weer en heel veel wegwerkzaamheden van file naar file en bij Bremen een ongeluk met stremming. De navigatie stelde een alternatieve route voor, met minder tijdverlies. maar die route kende meer navigatiesystemen. Welgeteld 2-2,5 uur file gereden vandaag.... Rond 20.15 uur thuis aangekomen en zijn we weer veilig thuis. Moe van de reis van vandaag kijken we terug op een geweldige vakantie, met veel (grensverleggende) activiteiten en een geweldige natuur. Wat is Noorwegen een geweldig land en teruggaan is zeker nog een van onze activiteiten op de bucktlist. We laten Nokrwegen er gewoon op staan. We hebben 4000 km gereden, maar zullen er zeker 10000 moeten rijden om alles uithoeken van dit geweldige land te bewonderen.

1. Anita:
    7 augustus 2015